bukankatakesat



"Aku harap MIMPI akan datang lagi kemudian ia terus akan menjadi REALITI
dan bukan lagi menjadi mimpi yang SEPI"



permulaan

biarkan hari yang sepi berlalu pergi, jangan pernah ia datang kembali lagi. ini catitan adrenalin sampai mati, buat kau yang sentiasa dalam hati.

sa-orang manusia hina




Story Bio Blogmates Help

hanya sekadar luahan dari hati yang ingin berbicara bukan berkata kesat mahupun bangsat dan lidah yang tidak menghunus tajam seperti mata pedang yang tidak bersarung


hubungi saya melalui

email ; www.nasilemak@yahoo.com.my
facebook ; Abdul Halim Kassim
twitter ; @xhalimkassimx



Past




maafkan aku

maafkan aku
bukan sengaja mendiamkan diri
bukan sengaja menghilangkan diri
bukan sengaja menyembunyikan diri
hati yang rapuh bukan jatuh 
seakan tidak dapat terima alasan itu
yang hati itu milik orang lain bukan aku
aku bukan pendendam mahupun kejam
mahu menikam seperti penikam 
yang tidak berbicara tanpa berfikir.


maafkan aku
aku tidak punya siapa siapa
hanyalah kamu wahai permaisuri si cantik jelita
hati ini masih menunggu
kamu
walau hati kamu masih tidak menerima
secebis hati yang menaruh harapan
pada yang berkenan
masih lagi tersarung cincin di jari manis itu
bukan hiasan
bukan mainan
tapi janji yang masih tersemat dihati.


maafkan aku
hati aku masih lagi terbuka buat kamu
walau kamu melukakan hati ini 
seperti menoreh pisau yang tajam
seperti orang yang kejam
tapi aku hanya pejam
untuk hati aku buat kamu
wahai si anggun 
wahai si permaisuri
maafkan aku.

si penunggu yang setia - AHK,2013