bukankatakesat



"Aku harap MIMPI akan datang lagi kemudian ia terus akan menjadi REALITI
dan bukan lagi menjadi mimpi yang SEPI"



permulaan

biarkan hari yang sepi berlalu pergi, jangan pernah ia datang kembali lagi. ini catitan adrenalin sampai mati, buat kau yang sentiasa dalam hati.

sa-orang manusia hina




Story Bio Blogmates Help

hanya sekadar luahan dari hati yang ingin berbicara bukan berkata kesat mahupun bangsat dan lidah yang tidak menghunus tajam seperti mata pedang yang tidak bersarung


hubungi saya melalui

email ; www.nasilemak@yahoo.com.my
facebook ; Abdul Halim Kassim
twitter ; @xhalimkassimx



Past




tika ini

tika ini 
aku masih berdiri di atas kaki sendiri
tatkala kamu masih menangisi lagi
pemergian aku dalam diam 
kamu anggap itu amat kejam
tapi sengaja aku pejam 
mahu menguji diri kamu bagaimana
untuk berdiri dalam dunia celaka
yang penuh kata kata bangsat
mahu berbicara kadangkala aku pelat
sampai aku penat.

tika ini
kau masih tidak melakukan perubahan
masih lagi bawah jajahan
si penipu yang cukup bijak bermain dengan perkataan
hingga kau mabuk tepi jalanan 
kau hiraukan dunia realiti yang kau benci
yang masih wujud disini
hingga kau mati
kau permainkan hukuman ini
seolah olah dunia ini bukan sementara
tapi hanya penjara.