bukankatakesat



"Aku harap MIMPI akan datang lagi kemudian ia terus akan menjadi REALITI
dan bukan lagi menjadi mimpi yang SEPI"



permulaan

biarkan hari yang sepi berlalu pergi, jangan pernah ia datang kembali lagi. ini catitan adrenalin sampai mati, buat kau yang sentiasa dalam hati.

sa-orang manusia hina




Story Bio Blogmates Help

hanya sekadar luahan dari hati yang ingin berbicara bukan berkata kesat mahupun bangsat dan lidah yang tidak menghunus tajam seperti mata pedang yang tidak bersarung


hubungi saya melalui

email ; www.nasilemak@yahoo.com.my
facebook ; Abdul Halim Kassim
twitter ; @xhalimkassimx



Past




#4

walau tuhan hadirkan kau buat aku seketika
aku masih bersyukur pada yang Esa
menjadi sebahagian warna pelangi
menerangkan separuh hidup aku dengan cahaya berseri.